See veebileht kasutab küpsiseid (cookies).

Jätkades TJO Konsultatsioonide veebilehe kasutamist, nõustud meie kasutajakogemuse parandamiseks mõeldud küpsiste ja nende kasutamise tingimustega. Tutvu meie andmekaitse põhimõtetega.

Main content section

Mis on juhtimissüsteemi auditeerimine?

Juhtimissüsteemi auditeerimise taust

Juhtimissüsteemi mõjususe ja soovi korral ka tõhususe kohta informatsiooni saamiseks on üks enamlevinud võimalustest siseauditi läbiviimine. Auditi läbiviimist nõutakse muuhulgas ka kõigi juhtimissüsteemidele nõudeid esitavate standarditega (nt ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 jpt). Ehkki auditi läbiviimise protsess ei ole iseenesest keeruline, on siiski auditi klienti täielikult rahuldavat tulemust raske saavutada. Sageli on auditid formaalsed ja parimal juhul tuuakse välja mittevastavused dokumentides esitatud nõuete ja tegeliku olukorra (tegevuse) vahel.

Tänapäeval aina enam fokusseeritud ärimaailmas on oluline kaaluda, milliste tugitegevustega organisatsioon ise peaks tegelema ning milliseid teenuseid on otstarbekam selleks spetsialiseerunud professionaalidelt sisse osta. Üheks selliseks valdkonnaks on teatud juhtudel kindlasti organisatsiooni siseauditi teenus. Professionaalsed audiitorid, kes igapäevaselt erinevate juhtimissüsteemidega kokku puutuvad ja selles valdkonnas suurt praktikat omavad, suudavad auditi läbi viia tulemuslikumalt, objektiivsemalt ning väikema ressursi- ja ajakuluga, kui organisatsiooni enda töötajad.

Loe lähemalt juhtimissüsteemide siseauditite ja tarnija auditite läbiviimise teenusest.

Korraldame regulaarselt ka juhtimissüsteemide siseaudiitorite koolitusi.

Kas tunned teema vastu huvi?